Physiotherapy

GYÓGYTORNA -

komplex fizioterápiás ellátás

GYÓGYTORNA A FOGÁSZATON? IGEN!

Akik hozzánk járnak vagy követnek bennünket a közösségi médiában, azok már tapasztalhatták, hogy nem egy szokványos fogászat vagyunk, nem elégszünk meg a "fogfelsőrész" készítéssel, hanem próbálunk mindig hosszútávra szóló megoldást nyújtani. Ehhez egy kicsit tovább kell látni a fogaknál és egészében kell kezelni a pácienseket.

A gyógytorna megoldást jelenthet már régóta fennálló állkapocsízületi fájdalmkra is!

ELMÉLETBEN TÖKÉLETES, DE GYAKORLATILAG KÉNYELMETLEN A PÓTLÁSA?

Egy fogszabályozást vagy fogpótlást követően, amennyiben nem komplexen lett vizsgálva a probléma, a következő tüneteket tapasztalhatja a páciens:

• kényelmetlen viselés,

• kattogó, fájdalmas ízület,

• fejfájás,

• szájzár,

• fülzúgás

A háttérben ott van a rossz fogsorzáródás, ami számos, nem fogászati faktor következménye lehet.

Ilyen például a:

• szájlégzés

• nyelvlökéses nyelés

• rossz testtartás!

Épp ezért van nálunk például logopédus és gyógytornász is.

AZ ÁLLKAPOCSÍZÜLETI PROBLÉMÁVAL RENDELKEZŐ BETEGEK 90%-ÁNAK ROSSZ A TESTTARTÁSA

Ezek a betegek általában rossz súlyeloszlással rendelkeznek, fejük előre helyezett. Az előretolt fejhelyzet következményeképpen az állkapocs hátrahelyeződik. Ezáltal állkapocsízületben nyomás képződik, melynek következtében az izmok, inak megfeszülnek, ami fájdalmat okoz.

Back Pain

ÁLLKAPOCSÍZÜLETI TERÁPIA - A MEGOLDÁS A FÁJDALMAKRA

Az izomegyensúly helyreállításával és az állkapocs mozgások fájdalommentessé és harmonikussá tételének köszönhetően csökkenhetnek panaszai.

A következő esetekben kínálhat megoldást önnek az állkapocsízületi terápia:

• állkapocskattogás, recsegés

• állkapocs ficama

• fájdalmas harapás, ismeretlen eredetű fogfájás, fogérzékenység

• fogcsikorgatás, fogszorítás

• fejfájás, migrén, arc fájdalma

• fülzúgás, fülcsengés, füldugulás, fülpattogás, fülfájás

• szem mögötti fájdalom

berczi_miklos.jpg

BERCZI MIKLÓS

- AZ ÖN GYÓGYTORNÁSZA!

Miklós nem elégedett meg a kiváló minősítésű diplomával, folyamatosan bővíti ismereteit mind itthon mind külföldön.

Eddigi pályafutása során az alábbi kórképekkel sikerült mélyrehatóbban megismerkednie, s alakíthatta ki a speciális, egyénre szabott terápiákat: gerinccel kapcsolatos degeneratív kórképek, ínbántalmak (tendinopathiak), traumák utáni rehabilitáció, ortopédiai műtétek utáni rehabilitáció, kezdő vagy profi sportolók akut vagy krónikus problémáinak feltárása és megoldása, állkapocsízületi diszfunkciók kezelése.

Physiotherapy

KOMPLEX TERÁPIA, KELLEMES KÖRNYEZETBEN

Rendelőnk a lehető legtöbb szempontból vizsgálja a hozzánk forduló páciensek problémáit. Büszkék vagyunk rá, hogy nálunk - az országban kiemelkedő színvonalon -  fogorvos, logopédus és gyógytornász együtt dolgozik az Önök egészségéért!

KÉRDÉSEIVEL FORDULJON HOZZÁNK BIZALOMMAL, MUNKATÁRSAINK TUDÁSUK LEGJAVÁT ADVA IGYEKEZNEK MEGVÁLASZOLNI AZOKAT!